
Typu OR
Orbitrol OSPC 80 OR 150N2159

Orbitrol 80 cm3, z systemem OR (OPEN CENTER REACTION) podczas gdy kierownica stoi olej idzie na przelew, pompa jest wtedy odciążona. Naciski na koła spowodowane nierównością terenu przenoszone są na kierownicę.
Dostępność:
Duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Orbitrol OSPC 100 OR

Orbitrol 100 cm3, z systemem OR (OPEN CENTER REACTION) podczas gdy kierownica stoi olej idzie na przelew, pompa jest wtedy odciążona. Naciski na koła spowodowane nierównością terenu przenoszone są na kierownicę.
Dostępność:
Duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Orbitrol OSPC 125 OR

Orbitrol 125 cm3, z systemem OR (OPEN CENTER REACTION) podczas gdy kierownica stoi olej idzie na przelew, pompa jest wtedy odciążona. Naciski na koła spowodowane nierównością terenu przenoszone są na kierownicę.
Dostępność:
Duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Orbitrol OSPC 160 OR

Orbitrol 160 cm3, z systemem OR (OPEN CENTER REACTION) podczas gdy kierownica stoi olej idzie na przelew, pompa jest wtedy odciążona. Naciski na koła spowodowane nierównością terenu przenoszone są na kierownicę.
Dostępność:
Duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Orbitrol OSPC 200 OR 150N2160

Orbitrol 200 cm3, z systemem OR (OPEN CENTER REACTION) podczas gdy kierownica stoi olej idzie na przelew, pompa jest wtedy odciążona. Naciski na koła spowodowane nierównością terenu przenoszone są na kierownicę.
Dostępność:
Duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny