Kod produktu: 1.37.10.710
Marka: oryginalny produkt Oleodinamica Borelli
Przełożenie: 1.5:1
Typ wału wyjściowego: wał przelotowy
Średnica wewnętrzna wału wyjściowego:35 mm
Rozmiar wpustu na wale przelotowym: 10 mm
Materiał obudowy: aluminium
Filtruj według
Dostępność
Dostępność
Waga
Waga
5 kg - 8,5 kg
Cena
Cena
801,00 zł - 1 056,00 zł
W tym dziale znajdziesz przekładnie, używane w połączeniu ze standardowymi silnikami z serii BMR, BMP, SMR, SMP, OMR, OMP i innych pochodnych z kołnierzem SAE mocowanym na dwie śruby oraz wałkiem cylindrycznym o średnicy 25mm. Przekładnia redukuje obroty silnika jednocześnie znacznie zwiększa jego moc momentu obrotowego. Stosowana w przypadku gdy silnik posiada zbyt duże obroty i jednocześnie jest zbyt słaby i staje w krytycznych momentach jego obciążenia. Zaletą tego rozwiązania jest kompaktowa konstrukcja oraz uzyskanie wysokiej mocy momentu za pomocą niewielkiego silnika i małego przepływu oleju.
Filtruj według
Dostępność
Dostępność
Waga
Waga
5 kg - 8,5 kg
Cena
Cena
801,00 zł - 1 056,00 zł
Filtry aktywne
Marka: oryginalny produkt Oleodinamica Borelli
Przełożenie: 1.5:1
Typ wału wyjściowego: wał przelotowy
Średnica wewnętrzna wału wyjściowego:35 mm
Rozmiar wpustu na wale przelotowym: 10 mm
Materiał obudowy: aluminium
Marka: oryginalny produkt Oleodinamica Borelli
Przełożenie: 2.0:1
Typ wału wyjściowego: wał przelotowy
Średnica wewnętrzna wału wyjściowego:35 mm
Rozmiar wpustu na wale przelotowym: 10 mm
Materiał obudowy: aluminium
Marka: oryginalny produkt Oleodinamica Borelli
Przełożenie: 2.5:1
Typ wału wyjściowego: wał przelotowy
Średnica wewnętrzna wału wyjściowego:35 mm
Rozmiar wpustu na wale przelotowym: 10 mm
Materiał obudowy: aluminium
Marka: oryginalny produkt Oleodinamica Borelli
Przełożenie: 3.0:1
Typ wału wyjściowego: wał przelotowy
Średnica wewnętrzna wału wyjściowego:35 mm
Rozmiar wpustu na wale przelotowym: 10 mm
Materiał obudowy: aluminium
Marka: oryginalny produkt Oleodinamica Borelli
Przełożenie: 3.5:1
Typ wału wyjściowego: wał przelotowy
Średnica wewnętrzna wału wyjściowego:35 mm
Rozmiar wpustu na wale przelotowym: 10 mm
Materiał obudowy: aluminium
Marka: oryginalny produkt Oleodinamica Borelli
Przełożenie: 3.8:1
Typ wału wyjściowego: wał przelotowy
Średnica wewnętrzna wału wyjściowego:35 mm
Rozmiar wpustu na wale przelotowym: 10 mm
Materiał obudowy: aluminium
Marka: oryginalny produkt Oleodinamica Borelli
Przełożenie: 1.5:1
Typ wału wyjściowego: wał przelotowy
Średnica wewnętrzna wału wyjściowego:35 mm
Rozmiar wpustu na wale przelotowym: 10 mm
Materiał obudowy: aluminium
Marka: oryginalny produkt Oleodinamica Borelli
Przełożenie: 2.0:1
Typ wału wyjściowego: wał przelotowy
Średnica wewnętrzna wału wyjściowego:35 mm
Rozmiar wpustu na wale przelotowym: 10 mm
Materiał obudowy: aluminium
Marka: oryginalny produkt Oleodinamica Borelli
Przełożenie: 2.5:1
Typ wału wyjściowego: wał przelotowy
Średnica wewnętrzna wału wyjściowego:35 mm
Rozmiar wpustu na wale przelotowym: 10 mm
Materiał obudowy: aluminium
Marka: oryginalny produkt Oleodinamica Borelli
Przełożenie: 3.0:1
Typ wału wyjściowego: wał przelotowy
Średnica wewnętrzna wału wyjściowego:35 mm
Rozmiar wpustu na wale przelotowym: 10 mm
Materiał obudowy: aluminium
Marka: oryginalny produkt Oleodinamica Borelli
Przełożenie: 3.5:1
Typ wału wyjściowego: wał przelotowy
Średnica wewnętrzna wału wyjściowego:35 mm
Rozmiar wpustu na wale przelotowym: 10 mm
Materiał obudowy: aluminium
Marka: oryginalny produkt Oleodinamica Borelli
Przełożenie: 3.8:1
Typ wału wyjściowego: wał przelotowy
Średnica wewnętrzna wału wyjściowego:35 mm
Rozmiar wpustu na wale przelotowym: 10 mm
Materiał obudowy: aluminium
Hydraulika siłowa to technologia obejmująca projektowanie i zastosowanie układów hydraulicznych w praktyce. Wykorzystują one energię ciśnienia cieczy hydraulicznej i zamieniają ją w energię mechaniczną pod postacią ruchu. Aby to było możliwe, należy wyposażyć system w odpowiednie komponenty, takie jak pompy, siłowniki czy silniki. Nierzadko zachodzi też konieczność zastosowania przekładni redukującej obroty. Poszukujesz tej części? Zależy Ci na skuteczności? Zapoznaj się z przekładniami redukującymi, które zebraliśmy w tej kategorii.
W tej kategorii przygotowaliśmy bogatą ofertę przekładni redukujących pasujących do standardowych silników z serii BMR, BMP, SMR, SMP, OMR, OMP i wielu innych. Każda przekładnia dostępna w naszej ofercie odpowiada za zredukowanie obrotów silnika i jednoczesne zwiększenie mocy momentu obrotowego. Wykorzystywanie ich jest zasadne, gdy silnik ma zbyt duże obroty, a zarazem jest zbyt słaby, co prowadzi do dużego obciążenia. Przekładnia redukująca obroty silnika może pomóc uzyskać wysoką moc momentu obrotowego nawet przy użyciu niewielkiego silnika i małego przepływu oleju.
Hydraulika siłowa znalazła szerokie zastosowanie w wielu gałęziach przemysłu, rolnictwie, budownictwie, sadownictwie i leśnictwie. W układy hydrauliczne są wyposażone maszyny, urządzenia i pojazdy. Dzięki takim systemom możliwe jest wykonywanie zadań, których nie można byłoby zrealizować tak szybko i wydajnie. W każdej z tych branż z powodzeniem możesz wykorzystać przekładnie redukujące. Przygotowaliśmy rozmaite modele, różniące się między sobą parametrami technicznymi. Koniecznie zapoznaj się z opisami naszych przekładni, zanim zdecydujesz się na wybranie konkretnego produktu!
Każdy element składający się na układ hydrauliczny musi wyróżniać się pewnymi cechami. Przekładnie redukujące nie są wyjątkiem. Muszą być przede wszystkim przystosowane do trudnych warunków pracy. W dużym stopniu odpowiadają za to materiały, z jakich zostały wykonane. Do produkcji oferowanych przez nas przekładni redukujących obroty silnika wykorzystano najwyższej jakości konstrukcje aluminiowo-żeliwne. Wyróżniają się dużą wytrzymałością na uszkodzenia mechaniczne. Wybierając dostępne w naszym e-sklepie przekładnie, możesz mieć pewność, że stawiasz na najwyższą jakość w atrakcyjnej cenie!